gud så jobbigt....

Hej!♥
Nu har jag ÄNTLIGEN kommit hem från stinsen, jag har super duper ont i fötterna så innibomben mkt skoskav!:(
Vi åkte till Stinsen efter att hälsat på silverdalarna (som hade slutat:(), då fick vi skjuts av eva(fridas mamma) till stinsen och där träffade vi tove ca en halv timme senare!
i dag blev det inte så mkt nytt men det var för att jag shoppade i går, datan krascha i går då kunde inte skriva då!
Men här kommer gårdagens och dagens inköp:<3

DAGENS:

   

Tröja: Gina tricot 249 kr.
Nagelack: Kixs 25kr (dock inte det jag har på bilden)

GÅRDAGENS:

  

Rosa linne: Bik Bok 149 kr.
Svart linne: Gina tricot 99kr

Kommenater!
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0