en rolig lek

Välj numret på månden du är född

1:
Jag sålde mig till
2: Jag såv över hos
3: Jag fick barn med
4: Jag älskar
5: Jag fantiserar om
6: Jag ljög för
7: Jag strulade med
8: Jag blev dödad av
9: Jag blowade
10: Jag blev av med rövskulden med
11: Jag förlorade oskludlen med
12: Jag dejtar

Välj datumen du är född

1:
Din syrra
2: En fjooortizz
3: En bebis
4: En bög
5: En dildo
6: Ett lik
7: En hora
8: Din snygga brosa
9: Min hund
10: En finnig tånåring
11:
En vandrandepinne
12:
en transvestit
13: E
n våldtäckningsman
14:
en whannabe
15:
en huligan
16:
en playmate
17: e
n bodybuilder
18:
GIRLISIUS
19: Din mamma
20:
en polis
21:
en slampa
22: e
n flata
23: e
n pansionär
24:
ett fettobarn
25:
ett aneroxiabarn
26:
en brat
27:
en nörd som är cool
28:
en blatte
29:
en överkåt tånåring
30:
ett emo
31:
en hjulbent hockyspelare


Välj färgen du har tröjan på
Vit:
För att alla älskar mig!
svart:
för att jag känner för det
råsa:
För att alla tvinga
röd:
för att jag vill ha hörge status
blå:
För att det passar min image
Lilla:
För att det är innne att göra det
grå:
För jag vill ha gott ntryck på andra
annan: f
ör att du ska bli avensjuk
grön: F
ör att jag ska fördriva tiden
orange:
För att jag har en ful färg på tröjan
turkos:
för att jag vill göra dig glad
Gul:
För att jag precis insåg att jag var bisexuell
brun:
För att jag ville va den första att göra det
Ingen tröja:
för att jag är så kåt
Prikig: F
ör jag var tvungen om jag ville överleva
randig:
För jag vill känna mig lycklig
Märkes: F
ör jag vill att folk ska tro att jag är rik

Nu ska du lägga ihop alla meningar


Jag blev: jag ljög för en pansioner för att jag ville känna mig lycklig 23/7- randig tröja
Lämna en komentar om vad du blev?

puss/Frida

Kommentarer
Postat av: åhlin

jag blev dödad av en våldäktsman för att jag ville ha högre status :( inte roligt (A) <33333 sajjk

2008-08-26 @ 18:20:35
URL: http://gryym.blogg.se/
Postat av: nicole

jag fick barn med ett emo för att alla älskar mig.



hihi! massa kramar till världens bästa Tove! <3333

Ses imorgon i skolan:)

/nicole

2008-08-26 @ 20:56:50
URL: http://nicolepippi.blogg.se/
Postat av: Kajsa

hahaha, jag blev:

jag fick barn med ett lik för att det passar min image

hohoho, vilken sorts image har jag egentligen?!

2008-08-26 @ 21:39:58
URL: http://blondiebrownie.blogg.se/
Postat av: Cissi

jag sov över hos ett lik för att jag vill ha högre status

// Bolivianitaa <3

2008-09-02 @ 17:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0