var det rätt eller fel?....

idag ringde klockan 7:00, då var det dags att stiga upp igen även fast ja bara sov 5 timmar eller så.
men efter en lång skoldag fick ja äntligen sluta, jag mötte tjejkompisarna i stinsen, ja köpte en tröja.
men nu komma till frågan: jag och mina kompisar gick in på ur&penn jag var lite uttråkad och hade ont i fötterna, men helt plötsligt lös jag upp! det låg en 100-lapp precis framför mig, jag blev så glad att de var reflex att ta upp den, ja kolla mig runt de var ingen där så jag antog att det inte var nåns (som jag kunde ge tillbaka den till) och mina kompisar tyckte jag skulle behålla den, så de var det jag gjorde, jag tog den...


gjorde jag fel?(man vill ju inte känna sig skyldig)

kramisar/ Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0