Dags att julstressa!

Godmorgon solstråle! hann inte skriva nåt mer igår, men oj va kul jag hade. Frida, jag och jenny satt uppe och snackade till 2! jag somnade inte förens 3!! men vi hade så otroligt mycket att prata om. Jag tror inte jag riktigt hade insett hur mycket jag hade saknat jenny, förens jag såg henne. Kom till och med lite tårar kan jag säga:P nu är jag dö trött men ska ge mig ut i julstressen inne istan med Frida och Ella. Gu va kul de ska bli, har inte träffat min älskling på flera vackor känns det som:P

Nu måste jag frächa upp mig lite genom att hoppa in i duchen, men måste skynde mig måste va klar om en HALVTIMMA!
 



Bilder kommer lite senare! / Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0