cheer uppvisning imorron

hej igen Snackade just med tjejerna några av tjejerna som går på cheerleding. Imorron ska jag först på cheer uppvisning me några. Där ska min kompisar zandra, sofia och nicole uppträda, dem går inte i samma grupp men jag ska se på båda framträdande! Måsta vakna halv 9 då:s men det är värt de!:) efter uppvisningen är klar ska jag och nicole skynda oss till centrum in till biblioteket där vår skola väntar . vi ska va med i luciatåget:)
 Här är luciatåget från i skolan idag (tagen från nicolepippi.blogg.se)

jag står typ näst längs ut till vänster!
jag tar massa bilder imorron o lägger ut!

är det nån som små kollar på idol!? asså jag är verkligen inte ett "idol fan" men jävlar va kevin är bra! Nu måste jag springa ner till OK och köpa en chips påse. 

kyssar/ Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0