Från igår...

Hej! Sorry för att jag inte hann skriva nåt mer igår som jag låvade. Jag kom hem från julkonserten typ 10. Der var sollentuna musik klasser. shitt! vad duktiga dem var. även fast det var mint 5 stycken som tuppa av så var det ändå bra, ocj jösses vd många folk man kände var där flera från dansen bl.a. Ellen som vi inte träffa på länge, roligt var det att träffa henne igen! vi var där med några av mammas " vänninor" (:P)  som har en dotter och vi är gamla barndoms kompisar. Sen bjöd morsan oss på sushi. yumm!

Juste skulle lägga in dem där bilderna ja tog igår. Nicole,  annie och jag åkte in till kista runt halv 12 efter vi hade slutat. vi hade det skit mys, mitt ute i jul stressandet var vi och spran runt som galna och letade efter julklppar. jag hittade faktiskt en till pappa. 

 

 

hihi gillar den sista bilden, mina glasögon nördar! :P

 

/ Totto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0