(från igår)

Tjolahopp! Hann inte skriva så mycket i går ,men då åkte jag frida och ella till stan för att köpa julklappar,  (som vnligt) hitta jag inga. jag har märkt att jag har jätte svårt att köpa julklappar jag vill så gärna hitta den absolut bästa pressenten, vilket är svårt. hihi.  Men vi hade i alla fall jätte kul! förutom att det var ett gäng killar som försökte flörta med oss hela tiden (fula var dem också, hihi) dom följde typ efter oss hela tiden! vart vi en gick var dom där. spooky! en sprang till och med fram till ella och gav henne en stor kram! hehe ni skulle ha sett ellas min! 
I alla fall vi bestämde oss att åka till stinsen efter det, och som tur var hittade jag 3 pressenter :D
Senare på kvällen klädde vi julgranen( jag, frida, jenny och ella) Vi hade faktiskt jätte skoj bara vi tjejer. vi pyzzla, julpynta, slog in pressenter och mös med film och popcorn. Vi insåg att klockan var ca 1 när vi var klara så Ella slaggade hos oss.

nu har jag städat klart mitt här hemma samt bakat klart pepparkakor och knäcken och väntar nu på mamsis som ska plocka upp mig. vi ska åka och köpa dem absolut sista klapparna. ASSÅ JAG FÅR PANIK, är jag den ända som har typ 4 julklappar kvar?! stressad!
´
 
Först stan..                                                            sen stinsen..

 
Sötis mitt i julstöket                                 tada!

mamsis är här nu, se ya!
 / T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0