Fullpackad dag!

Hej!♥
Dagen började med att jag steg upp ca klockan 9 för att fixa mig sen sticka till Zandras och Fias cheer uppvisning:)
Kom dit ungefär klockan halv elva var där och kollade i ca en timme, glömde cameran hemma så det blev tyvär inga bilder, men men:(, ni var super bra tjejer!
Fick skjuts hem av Zandra och Veronicas mamma och vi stannade på burger och åt lite gott gott;)
Är nu hemma och bara fixar lite saker, ska snart åka till sollentuna centrum för att se Toves luciatåg!
Sen kanske vi åker vidare till stinsen eller något, jag har ett rabatt kort som jag kan använda nu när det är luciahelg:D
Men måste dra vidare nu för att hinna:)
Ses sen tar bilder då, för nu hänger cameran med!
See ya!<3malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0