Trösta mig någon?


piss jävla skit bajs!!! Jag känner inte mig på bra humör!!! Jag årkar knappt SKRIVA vad som hände i stinsen... okey nu tror ni väl alla typ att ja har blivit rånad eller något. men så illa är det inte! hehe. MEN NÄSTAN! okey så här var det. Malin jag och frida åkte in till stinsen idag. Vi hade skit kul, garva och flumma och sånt! vi kände oss som på värsta filmen, ni vet dem där snobb ungarna som shoppar upp typ allt dem ser? ungerfär så var vi! okey inte rikting så illa låg vi men vi shoppade ganska mycket (det var ju REA, helloo!) i alla fall jag hade shoppat för mer än vad jag skulle, men jag var så glad för jag hade hittat så många fina saker (masscara, halsduk med machande vantar, rouge, BH, 2 st trosor, linne...ngt mer var det ..äh ja glömt!) men vi shoppade i timmar, och precis innan vi skulle sticka märkte jag att min påse var borta (dum som ja är hade jag lagt ner allting i den påsen) Men ja! jag fick panik! vi sprang typ runt i alla butiker vi vart i. men bajs blä på dem affäererna. dem hade stängt!
Så jag lämnade stinsen tomhänt! och kände mig dum som en gris! (lr något?) Frida har i alla fall muntrat upp mig lite...och så ska jag ringa stinsen i morron.
Jag han i alla fall rädda denna fina halsduken från gina för 130 kronor:D (bilden åvan) men fortfarande!

Juste! inte nog med att gud inte tyckte jag hade lidit nog så blev pricken över i:et att bankomaten svalde mitt bankkort!!varör mig säger jag bara! (hihi, lite sjuk förklaring?)

Vet inte om jag pallar hitta på något ikväll, kanske bara stannar hemma och deppar... hehe ok nä nog med allt tråk! måste försöka tänka positivt:)

jepp! det var min lördag! Buhuuuu....trösta mig någon! // Totto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0