godbye godbye godBYE

hej alla girlicius skulle bara säga att det här blir mitt sista inlägg. Jag fick sparken, nä  skoja bara men jag ska sluta, inte för tt nån bryr sig men tänkte i alla fall skriva en låång inlägg.
Kortfattat om dagen. vi var med skolan på tekniska museet slutade kl 4 typ bajs men malin och jag gick till silverdal på vernisage och träffa flera där, sedan åkte ammi, tove, jag och malin till sollentuna för att köpa hårfärg tove valde en ganska så mörk brun färg och lilla jag köpte ingen kom på att jag måste spara pengar till julklappar. Har inte köpt en enda en! sen åkte vi hem till tove och mig förutom ammi för hon ska till Viatnam på ons s hon skulle hem och packa lite senare kom nica över också sofia. Tove har precis torkat håret så ska upp och kolla hur det blir. Hon kanske lägger in en bild senare. Hörde att zandra också skulle förga håret:) får se hur det blir imorrn.
Nu ska jag gå och lägga mig.
hare så bra alla kommpisar!

Här kommer en ful bild på mig♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0