Kisses from M!<3

Hello!
I dag kom Towie and Fridie över, mysig dag blev det fast jag hade typ damp:S, haha vet inte men var typ irreterad hela tiden!.
I dag vaknade jag klockan kvart över ett, kunde sovit längre men telefonen ringde hela tiden så så blev det inte (kanske var därför jag var sur hela dagen), sen ringde tjejerna och vi bestämde att de skulle komma över.
Sen fixade vi med bloggen och åt, sen myste vi framför "Cristine", eller rättare sagt knuffades, haha!
Sen var det dags för mig att duscha Kimbo, gud vilket jobb asså, har hållit på nu i ca en timme att tvätta, föna, torka, borsta och torka, och jag ser nu ut som en björn för jag är helt täckt av kimbos hår, men fint kommer det bli se och det är en sak man mpåste göra!
Nu ska jag snart äta middag och sen mysa framför tv:n, känns som att det är allt jag gör men det är så mysigt nu på lovet för att man är så tröööööt:(
Kisses from me!
Lite bilder på "the dog"
 
haha fick inte till så många bilder på Kimbo för han springer bara iväg från cameran hela tiden" haha camera skygg"
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0