Kom nyss hem..

Hej!
Kom nyss hem från att ha varit i stinsen, var riktigt kul där.
Innan var det ju Toves lucia tåg, riktigt fint var det, så mysigt med luciatåg!
Jaja efter det stack vi vidare till stinsen, där var det också julstämning på högsta grad!, kollade lite runt i affärer och så men hittade ett rosa linne som jag köpte hem!<3, kom hem ungefär klockan 5 och sitter nu och lyssnar på Michael Jackson(så bra), sen ska jag hem till Sofia och se film med tjejerna.
I morgon blir det en najs dag me, då kommer min farmor och farfar hit och grattar mig, fyller år på onsdag!:D
 
haha kolla handen på andra bilden!XDXD
Ska ta något att äta nu/see ya Malin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0