Måste börja igen!

Hej!
Vet, det var typ 1000 år sedan jag senast skrev ett inlägg, fan taskig jag är mot dig Tove som kämpar på så bra( du e bäst), men nu ska jag fan köra i gång igen:)
Shit så skönt med fredag och en helg framför mig:D, och sen är det ju bara en vecka kvar av skolan innan det blir lååångt lov!:D
I dag började jag klockan åtta i stället för fem över nio som jag brukar men jag var inte i skolan i onsdags så jag fick gå nu i stället och vi hade muntligt förhör, men det gick vell helt okej fast han sa bara att det gick bra för "samtliga", haha !
Sen var det lucia tåg, fast det var inget tåg men mysigt var det endå, tycker det är så mysigt såhär innan julen:)
Sen var det matte, fast det var väldigt kort för att vi missa 25 min pga. lucian, fick tillbaka det oföbereda provet vi gjorde förra veckan( jag fick VG, blev super glad)
Sen var det idrott och vi körde paintboll, tycker faktiskt att det är riktigt kul, sen var det spanksa (hade inte gjort läxan, har så svårt att komma i håg och använder inte min kalender heller(dumma jag)
Sen har det varit chill hemma här och jag hara bara slappat och tittat på tv, i morgon har babesen uppvisning som tove skrev om tidigare,ska bli kul att se!
Men måste gå och lägga mig nu om jag ska orka upp i morgon!


Frida och Zandra 07<3
Kyss Malin♥

Kommentarer
Postat av: nina

måste säga du är skit söt !

2008-12-17 @ 16:45:24
URL: http://ninaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0