Now i got a christmas feeling:)

Tjoooo! Jag ska baka peppar kakor nu!!!!!! ska bli bajs mysigt, vi ska baka annat julgodis också. Frida o jag har flummat lite så nu har jag magknip! dumma bajs frida!! :P hihi ialla fall vi har spelst in en (eller flera:P:P) vidosar mn jag fattar inte den här sär datan hur man lägger in videosar på fucking youtube!:P OK men idag är det torsdag och i morron är de FRYDAY! yey! Jag går bara i skolan till halv 11. och i morron ska jag få reda på mina BETYG! gu va nervös jag e! jag vet faktiskt inte vad jag ska göra imorron. Får väl ringa dem andra:P 
Nu skriker friddan på mej får skynda mej inan hon dampar (igen:P) hihi



kanke lägger upp bilder sen om jag hinner. se u later a lagater! ::P::P / totto



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0