Sena vanor

Hej små tösar! njuter ni av jullovet, själv har jag sovt till typ 2 idag (sena vanor, måste nog ändra på det. det har ju fan redan börjat mörkna:S) så trött och stressad från veckan så grymt skönt att sova ut, nu har jag gjort i årning mig ock käkat frukost (eller lunch) vi har satt upp julgranen i mitt hus. en plastgran kom mamma hem med idag! en plast! aja får väl recka att ha en riktig hos pappa...
nu ska jag träffa zandra, veronica, sofia, malin och frida. får se vad vi hittar på...


vad tycker ni om chinos, lyckas jag bära upp dem? Funderar faktiskt på att köpa ett par såna. togs igår:)

//// Totto

Kommentarer
Postat av: annie

du passar as bra i chinos gmn! KÖP DOM!! <33

2008-12-20 @ 16:54:29
URL: http://borntobe.webblogg.se/
Postat av: FEBB

Hej =) Nej inte alls på mig iallafall, haft det sen maj och mitt hår är likadant sen dess! Men det klart det sliter på vissa, det tror jag.<3

2008-12-20 @ 19:24:50
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0