"The producers"

Today i loked like this.


Halsduk: gina
väska: plattan
uggs: DNA
skinjacka: bikbok

Idag var jag på konsert, eller rättare sagt teater. Min familj hade sällskap men en annan familj och deras barn Nills. "The producers" hette den vi såg (ngn som har sett den föresten?). Den sägs vara riktigt bra men jag kan inte riktigt säga att jag håller med (men det är klart, kan nog bero på att jag inte är ett proffs och att jag inte gillar teater i allmänhet) Okey jag ska inte klaga den var faktiskt rätt bra för att vara en pjäs. Skådespelarna var bra. Musiken var bra. Sceen-uppsättningen var bra. Ja det mästa var väl faktiskt riktigt bra och alla njöt och skrattade av pjäsen. desvärre gällde det för mig! jag fick ett fucking astma anfall mitt i pjäsen! och så klart sitter jag i mitten av publiken. så jag får hellt enkelt stanna kvar på min plats och flåsa som en djävla gris (pff:P) ( kan bero på att jag glömde ta min medecin i morse men ändå..)
Men jag mådde bättre fram åt dagen. Senare bästemmde oss båda familjerna för att käka middag. Tacos blev det. Vi hade det faktiskt kul !
Senare var planerna att träffa "The vega" men det hann vi alldrig med. Nu måste jag gå bums till sängs! måste upp tidigt imorron igen. Ska in med syrrorna till stan och bli bjuden på lunch buffé av mammsis. Senare planer på bowla med lite folk.

sov sött mina gullungar!
/Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0