Tisdag!

Tjena tjena!
Nu sitter jag här och mumsar på smörgåsrån och juice(värsta barnmaten jag vet men så jävla gott), vakande för ca två timmar sen men är fortfarande trött, sov typ 8 timmnar!
Har redan varit ute och gått med Kimbo och duschat men är fortfarande trööööt!
Ska snart städa oh tvätta, sä jävla trist men sånt man bara måste göra!
Sen senare så kommer Tove och Frida över, sen drar vi in till sollentuna och hittar på något kul, sen blir det träning!
Har inte tränat på ca tre veckor, fan vad kass min kondition måste vara nu asså!
Men den blir ju aldrig bättre om man inte tränar, jaja har vell en jobbig timme frmför mig!
Ska städa nu, PUSS!

Kul dag med tvillingarna!<3
MN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0