my friday

Idag var en trött med chill dag. Först hade ja kolavslutning tlll ca 10. avslutninge hölls till i pingstkyrkan där massa roliga framträande var. "party" i klass rummet blev det sen (enligt min lärre, hihi) med godis och massa prat. Slutligen fick vi reda på våra betyg, så klart fick jag mina betyg sist i hela klassen så jag redan nästan hade fått en hjärtattack! O fy fan va ledsen jag blev när jag fick reda på mina betyg! vill nästan inte säga det. men ett VG fick jag. ETT! Så grymt irriterad och ledsen att jag inte fick VG i engelska, tyckte verkligen att jag förtjänade det. Har kämpat så grymt hårt! Till och med elever som går i en dåligare eng-grupp en mig fick MVG. så grym dåligt, bara pågrund av att man har olika läarare. Jag vet att man inte kan ha stora förhoppningar när man får först betyget i 8:an och alla sa att jag inte kulle vara lessen men ja börja fan typ böla! så arg blev jag!! men jag ska snacka med min eng lärare. Men som tur var tog mina kompisar Annie och Amanda med mig till stinsen för att muntra upp mig lite och fira att jullovet var här!, o så klart blir man mycket gladare genom att shoppa, fika och bara  chilla med sina bästa kompisar. Senare kom frida och träffade oss i stinsen:)

nu kom ja precis hem från malins fest, vi hade skit skoj! Många tjejer blev det! Det blev tjejmiddag med tacos och frukt med choklad. gott var det! till min älsklig hade jag köpte ett par stumpbyxor som hon önskade sig. Grattis en u en gång gmn!:)


dagens jul outfit! 


Gina!!

NJUT AV JULLOVET NU KÄRA FOLK!!! de ska jag!;)

 / Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0