Tisdagen...

godeftermiddag!
 Nu sitter ja och knaprar på en pepparkaka och pluggar på no, prov imorron:( ja vet tråkit att plugga men ja måste! jag sparar alltid all plugg till dan inan provet, inte bra! som ni alla kanske redan visste går jag på en friskola.  jag gillar arbetsättet där. mycket mer än dom kommenal-skolorna jag tidigare gått på, jag vill inte klaga jag lärde mig faktiskt mycket där!. men Friskola passar inte för alla, men det passar för mig! De e klart inte så bra att spara allt jobb dagen innan provet (som jag görXD) , eftersom de e det vittra går ut på. Att planera och organisera. Men det gör nästan alla så ja e inte ensam!:) 

okey inge mer skolsnack! vad har ni gjort idag? hoppas ni känner er på gott humör, anars IDAG KOMMER DESPERATE HOUSE WIFES! De brukar alltid göra mej gladare om man länner sig lite nere:) 
Men idag känner jag mig på gott humör, fattar äntligen vad min no lärare säger om fysik. stolt faktiskt. 
nu ska jag plugga klart det sista och sedan förmodligen sticka iväg och träna! med malin och frida.

tjillivippen!
/ Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0