onsdag!

hej bloggen!!!!! 
lite om idag:
vakna 7:30 stiger upp, malin kommer runt 8, vi tog bussen tillsanmans. Känner  mej inte fräsh direkt på morronen utan smink o allt:P:P  vi kom in till stan vid st:eriksgatan ca typ 9 vid plåtningen. Det var lite roligt vi fick sitta och vänta ett tag sen började dom sminka oss, som fjortisar!(lite pinsamt började rinna ur ögonen när dom skulle sätta på mascara och eyliner, det blir så så när någon annan sminkar sej och man är trött. jag kan bara inte hjläpa att när någon rör runt mina ögonen så rinner det tårar. l(åter som jag började böla men nej) i alla fall när jag hade hälsat på alla trevliga stylister, hår makuper, fotografen och dem(vilket föresten alla var, super trevliga verkligen!) sattes plåtningen igång ca 10. vi fottades tillsamans med en tjej i 30 års åldern som skulle spela vår " mamma" plåtningen gick bra och jag hade superkul. sedan klistar de in ett huvud på mig i malins kropp, fick se bilden. blev super coolt! Hade verkligen super kul!, hoppas bara dem tyckte jag var bra...

justia det roliga var att vi fick spela FJORTISAR! heheh vi hade så myclet masccara och foundision så det skrek om oss.

Dagen fortsatte och efter plåtningen gick vi och tog en fika, skulle ändå inte hinna hela vägen till skolan. klockan var ju redan ca 13: 15! (:P:P:) vi lämnade stan ca 3, var tvungen att åka hem byta om, plugga, vila. sen hoppa på bussen till rudbeck för dansuppvisning, där träffa jag bl.a. linnea :):) kollade på frida och malin och dom var jätte bra! synd att ja sluta...

nu ska jag plugga geometri:)
/ Tove

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skojsigt =)

2008-12-11 @ 10:26:20
URL: http://gulligunge.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0