ny header!

Hejsan alla tisdags barn! idag var det ju tisdag. Tisdagar brukar var rätt roliga, förutom att idag hade vi engelska prov, gick väl sådär och jag kände mig väldigt trött idag men man blir altid glad när man får reda på att bästisen ska följa med vår plåtning. Det är imorron jobbet för telenor ska göras. jag skipper skolan och får grymt bra betalt. haleluja! synd bara att inte kunde ta me all b vänner, skulle väldigt gärna villa det:O 
men nu ska måste jag tvätta håret och snabbfärga mina ögonfransar, mer om det här imorron där även bilder blir inläggda.

Ps: har ni sett vår nya header som snälla sofia hartell gjort åt oss. tack gmn!

// Tove

Kommentarer
Postat av: Linn

hihi, man ser den inte? <3

2008-12-10 @ 17:05:02
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0