tomarrow it´s F-day!

hello!
Inte årkat uppdatera min dag ida. Men jag har ialla fall inte gjort så mycke. ganska trög dag, Malin frida och jag hade planer på att åka och shoppa eftersom vi hade så otroligt shopping sug. Men tråkigt nog var alla affärer stängda, bajs på de asså. Men istället tog ja det lite lungt typ sov till....aa...sent:P Jag och storasyrran tog en promenad till ica och köpte lite snacks för att mysa till någon rolig ny film som vi fått i julklapp. aaa...va mer har jag gjort ida...juste! jag hjälpte mamma skapa en blogg (hihi vet de låter lite konstigt,men det är inte sån blogg som vi har utan mer en "fakta" blogg, handelar om folk som har problem med magen. Ibsakuten.blogg.se fick den heta) äm..men lite senare kom malin över och vi käka lite rester från julbordet sen igår. Nu har vi knallat över till malin (frida, jag och malin) och vi vet inte riktigt vad vi ska göra. Garva och flummat har vi i alla fall gjort. hihi. Nu känner vi typ för att göra något, men vi vet inte vad......

 
eller


vilken header gillar ni bäst? den förra eller den vi har nu?
Kisses / Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0