13 GRADER!

13 grader, regnigt o mulet,  de har svergie att bjuda på, hur tråkigt som helst.
så eftersom min solbränna inte blev nå brunare idag fick jag fejka den lite. jag använde dove sommer glow och det funka jätte bra. den blev inte för brun så att man såg att det var fejk den var lagom brun och man fick inga ränder. =

                                                                          efter ca 2 dagar brukar det se ut så här
eftersom det inte gick att jobba på solbrännan idag bestämmde jag, frida och malin att gå till OK i det fula vädret för att köpa lite godis.                                                                                           
// Tove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0