Liseberg


30-tal skadade i olycka på Liseberg står det på aftonbladets.se nyheter



Rainbow på liseberg har typ krashat, jag har själv åkt den och tycker det är rolig. Men jag såg just på aftonbladet att det stog:

Mitt under färden störtade åkattraktionen Rainbow på Liseberg ner i plattformen.

Ett 30-tal personer fördes till sjukhus - fem med allvarliga skador.

- Människor är skärrade, säger Aftonbladets reporter Markus Eriksson som är på plats i Göteborg.



Jag tycker att det är läskigt att fem pers har blivit alvarlit skadad på en nöjespark jag älskar liseberg men tycker dom får ta och skärpa sig lite lite på säkerheten.
Så planera inte att åka till liseberg nu<3

puss/ Frida


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag ska ju åka dit ! :(

2008-07-16 @ 11:32:04
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/
Postat av: Linn

Läskigt! Hörde du att en man dog i kista på grund av att en ställning föll ner på honom. Du vet där de håller på och bygga typ!

2008-07-16 @ 19:39:00
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0