mamma mia

idag vaknade jag halv ett, och eftersom solen lös gick jag direkt ut för att lägga mig och steka ute på min balkong,
men det blev nästan förvarmt så jag och frida åkte till stinsen med vår pappa, jag köpte tröjan på gina som jag berätta om(som tidigare visats på bloggen)

sedan senare på kvällen gick hela familjen för att se mamma mia(förutom pappa såklart, skilda föreldrar)

jag tyckte mamma mia- the movie var jätte bra, spä-
nande, gullig och rolig, de e klart den var lite förutsä-
sbar, men den förtjänar ändå 4 av 5 ,enlgt totto:P

självklart ska jag ju åxå se mamma mia på globen som jag
fick biljetter för i julas, jag vet att vi köpte dom lite tidigt men
vill man få bra platser måste man vara ute i god tid:)


klart värd att se// tottoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0