Åhhh...

Hej!
Jag skrev ett inlägg tidigare men som inte nu sparats, asså jag sparade det i utkast är borta nu:(
Men jag orkar inte skriva om allt som jag skrev tidigare, så jag börjaar förklara lite om dagen:)
Det är ju fredag och det betyder lä'tt dag, asså det är kort dag och lätta lektioner, vi började med Son, gjorde typ inget spec ganska chill, sen var det matte då vi gjorde multiplikationstabbellen, jag sänkte min tid med 30 sek, stolt!
Sen var det lunch med hamburgare riktigt jävla gott var det!, sen var det idrott och spanska så det var najjs!<3
nu är jag bara hemma och lyssnar på "my life med lil wayne", fan vad bra den e!<3



Sjukt snygg, lite sliten dock!
Krammalin!

Kommentarer
Postat av: natta

men gud malin tkr du han e snygg?! fy fan han e ju jätte ful <333

2008-11-21 @ 17:36:35
URL: http://baang.blogg.se/
Postat av: Elin

uuuuuuuuuuuuuuuusch han e en äcklig ful bög malin, kom igen nu !

<3333

2008-11-23 @ 00:24:33
URL: http://trotzlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0