HÄRLIGA SLAPPA TORSDAG...

Hej bloggen! idag har ja varit på badhuset de var kul kul! ville hoppa från non  trampolin men jag var där me skolan, så...
anars har det varit rätt chill dag, jag mest slappat, de e skönt för en gång skull att slippa stressa. sen e de klart ja måste plugga till mitt matte prov i moron som jag har på eftermiddan.

justia ja glömde! JA HADE SPANSKA PROV IDAG! asså gud va pirrig ja va inan men det gick väl rätt okey till slut:)
Längtar tills matte provet är avklarat och sen efter de är de FREEEDAG, min favvo dag på hela veckan (förutom lördaXD). få se vad som händer i morron, ja får vä ta o ringa girlzzen...men nu ska ja gå och måla naglarna, vilken färg tycker ni jag ska ha?? hmm...




diggar DU svarta naglar?

pössar / Tove


Kommentarer
Postat av: C

Svarta naglar passar till det mesta :) fin bild.

2008-11-06 @ 20:45:03
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0