Hemma!

Hej!
Har nu kommit hem från friskis, gick med Tove, Frida, Ella, Louise, Kajsa, gick så där men vadfan det kan ju inte gå super när man inte tränat det på ca en vecka!
I dag var en kul dag tycker jag, vi började dagen med hemkunskap, gick bra och så!, sen hade vi engelska gick sådär hade inte direkt lust, sen blev det svenska sen So det gick vell också bra!
Är nu ganska trött och måste gå och lägga mig ganska tidigt idag för att jag tror att jag ska stanna uppe och titta på EMA i morgon, fan vad kul älskar det!, Katy perry ska vara programledare det blir naaaeeejsss!:)
Ska ni titta på det i morgon?
Juste i morgon tror jag att vi ska springa 8 varv i morogn på idrotten, hoppas verkligen
inte!

Haha hittade den här gamla bidlen på Zandra och mig!, hhaa jag ser hemsk ut!
Kramen Malin!<3

Kommentarer
Postat av: zandra

hahahah vadå du ser hemsk ut??? jag ser juh ut som skit omg såg jag värkligen ut så dåh???:S

2008-11-05 @ 22:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0