Lördag

Hej!
Vaknade i dag ca klocklan halv tolv, jag tyckte det var väldigt ljust inne i mitt rum så jag tittade ut och där var det fan masssssssa snöööööö!!!, gud "that made my day", älskar snö ser ut som att det är kramsnö också det blir det ut och leka(hahahahah), ska nog ner nu och äta lite frukost för sen ska jag och mamma in till täby och leta vinter jacka, hhaa mysig dag med murrshhan haha men det blir nog skoj, måtse hitta en nu jag kommer ju fan frysa ihjäl annars!
Sen kanske jag vill åka och träna vid klockan 4 men får se om jag hinner men det tror jag nog jag gör!:)

Så här ser det ut hemma hos mig just nu!<3
Men måste sticka och duscha nu!, love ya<3
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0