PS: gratis godis på H&M (P)

Hej!:) hur e de me alla idag?
Dagen började med lucia träning och ja va döö trött pls så var man tvungen att stå upp hela tiden (i 1 timma!) spanaska blev det senare och sist skridskor på vallen, men ja ramla typ heeeeela tiden, ja hade hocky rör , asså jag suuger verkligen på att åka skridskor fick gå runt och hålla i annie hela tiden (:P) Linnea och jag tog en sväng till stinsen efteåt, vi hade bajsa kul!:), jag köpte mina strumbyxer som jag dyrkat efter så länge! bilder kanske kommer senare årkar bara inte hämta kameran. (föresten gå till H&M man får massssssa gratis godis!)
nu blir det laguna bech tittande (e ja de enda som älskar det?, det äger ju!) senare i kväll ska ja träffaamsen som jag inte träffat på länge (i o med att ja bor hos pappa) morsan låva mig hjälp me plugget eftersom jag har geografi prov imorron 8:30 (?) föresten e de nån som vet vilken tid geografi provet imorron skulle vara alla vittra-tjejor?:P
nu tillbaks till laguna bech med min risi frutti:)


Ja så här e jag klädd ida (ni kanske undrar lite om skorna, men mina var blöta! så tog mammas...

Föresten vill ni höra nåt kul: IMORRON ÄR DET FREEEDAG! nu blev ni glada va?  ja blev i allafallX)   (hihihihi)
he de gött allisammans/ Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0