Ska börja nu igen!

Hej!
Har typ inte bloggat på ca en ½ vecka nu så nu måste man ju börja igen men det har bara varit så mycket  i skolan så jag har inte
hunnit!
Sammanfattning av veckan!
Måndag: var det dans med Frida och mycket plugg var en ganska normal skoldag.
Tisdag: Var det dans med Tove, träffade inte Tove innan var för mycket plugg.
Onsdag: Vanligt i skolan, efter skolan träffade jag tove och vi skulle friska men vi tog fel på tiden så vi var där en timme för tidigt, arrrgg, så vi gick och köpte pommes på sibylla, lite spontana eller hur Towie?;)
Torsdag: var det prov i biologi gick ganska bra tycker jag, sen gick jag och Zandra hem till henne för att plugga, friskade senare på kvällen med Tove och Ella:D
Fredag: Var prov i So i skolan sen blev det att träffa brudarna och catcha up, vi såg på Grease 2, tycker faktiskt inte att den e så bra!
Och nu är det lördag, har bara städat städat och städat i dag men nu mot kvällen har jag sett på tv och bara lördags mysat( är super skönt är hemma aldelles själv, så lungt och tyst hahahah!
Juste jag typ vricka ringfingret på idrotten också, gjorde väldigt ont när jag gjorde det men trodde det skulle gå över sen blev det fan helt jävla blått!, men nu börjar återfå sin gamla färg och form igen, men jag kan fortfarande inte böja det helt:/
Ska fortsätta att skriva på min önskelista nu, har redan kommit på en del men jag fyller ju år och det är julafton så lite grejer blir det nog, glöm inte gratta mig den 17 december!<3

Slänger in en fin bild på Tove också för att det inte bara ska bli tråkig text hihi!
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0