Är is kall!

Hej!
Kom nyss hem från en dag i stan, dagen började med att jag åkte till Zandra och Veronica för att plugga(dumma jag lämna mina böcker hos Tove och Frida),var där i ca två timmar innan vi gick till helenelund station, där kom sen Sofia och vi åkte in till stan!XD
Kom sen in till stan, och fan vad kallt det var!, gick runt läge utan att hitta något att ha på mig i morgon (hallowen), det är inte så lätt att hitta grejer när man har ca 100 spenn!!
Förslagen vandrade från fånge, läskig flicka disco ja allt möjligt, men det slutade med att jag köpte en kattmask, kanske inte så läskig men vad fan, vem bryr sig!XD
Nu ska jag i allafall vara katt, kanske ska ha svarta kläder till och typ två bollar på huvudet! haha jag funderar vidare!
Nää nu måste jag gå och ta en huvudvärkstablett innan mitt huvud spricker!

/Kramen Malin!<3

Kommentarer
Postat av: FEBB

ja dte klart! skicka bilder till min mail!

2008-10-31 @ 20:01:25
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0