Djävla FN reklamer!

Hej alla läsare!:) 

idag hände en lite konstig insedent :P Det var så att Jag, Nicole, Amanda och Annie skulle gå ner till centrum på rasten eftersom jag "påstod" att jag sett en död ekkore på en reklam skylt. hihi kanske lite konstigt men...
iallafall vi trallar ner och ingen direkt tänker på vi snart kommer se en DÖD BEBIS. okey det var igen död bebis men det var en docka som skulle föreställa det. Och så klart blir vi så döööö rädda att det första vi gör när vi ser reklamskylten är att skrika som faaaaaaaaaaan! nicole kom typ hundra år senare men:P:P  FATTA HUR RÄDD MAN BLIR!
undra.....får man ens sätt upp såna där reklamer, folk kan ju fan börja gråta! :P

gå till sollentuna station och kolla på reklamskylten där buss 178 går, jag lovar ni kommer bli rädda! :P


se u later, mina fiskpinar väntar / Tove

Kommentarer
Postat av: Malin

jag ska göra det!<3

2008-10-23 @ 20:20:44
Postat av: Nicole

HAHHAAHAHAH HUNDRA ÅR SENARE HAHAHAHAHAH! älskar dig :D <3

2008-10-23 @ 22:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0