:(

Hej!
pratade nyss med älsklingen Zandra, vi ska ju ha den tidiga utflykten eller vad man ska säga haha i morgon!:(
Vi ska lixom samlas vid helenelund klockan 07:55, asså gud vad irreterande jag som skulle ha börjat klockan 09:05 annars:( jobbigt jobbigt!
Det kommer vara jobbigt för vi kommer ju behöv ha med idrottskläder i morgon för vi ska tillbaka till skolan efter, asså då kommer man gå och konka på en stor väska i typ tre timmaaaaaar......!
Nää nu måste jag sluta klaga och gå ut med Kimbo, är andra gången på bara några timmar, men det är fan lite mysigt att komma ut lite, kom på att det faktiskt är riktigt varmt här inneXD

Ska börja lägga in fler musik klipp,tex låtar som är nya eller så, kul att höra era åsikter! för jag brukar gilla att lyssna runt på andras bloggar, vad tycker ni om det?

/breathing your love: av Darin Feat. Kat De Luna
Jag tycker låten är faktiskt ganska bra men ABSOLUT inte refrengen så typiskt melodifestivael(asså hatar sånt)
/Malin♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Kika gärna in i min blogg o skriv om ja passar i mittbena eller inte :)



Trevlig helg :)!

2008-10-24 @ 11:02:30
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0