Ikea med familla!

♥Tjillevippen, Kom på att det är mitt nya ord haha!
I dag åkte jag in till IKEA med familjen faktiskt riktgt kul vart det, jag fick en ny matta och ett nytt påslakan, inte så mycket men men:).alltid någonting!
Sen kom jag hem och städade skiiiit länge på rummet var riktigt dammigt och mycket skräp och kläder framme, så det var bara att ränsa undan.
Sen var mamma så där super gullig så jag fick ett par typ tajts från Bik Bok som jag länge velat ha, gulliga mamma hahaXD
Nu ska jag nog plugga lite, har inte så mycket att göra men det är mattediagnos på tisdag så lite måste man nog plugga:(
Före:
 
Efter:
 

Ha en trevlig söndagskväll
/malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0