JAG HITTA MIN MOBIL+ JENNY KOMMER HEM I MORRON!

Hej alla glada! Idag var en riktigt kul dag, för dom som inte visste hade jag tappat bort min mobil och jag var dö ledsen (har redan tappat bort min mobil en gång, ramla i vattnet:P) sen idag i skolan bara kom stefan up o sa han hade hittat den, ja blev så jäkla gla ja typ börja böla;)
Och inte nog med det, Imorron kommer syrran hem:) SAKNAR DEJ GMN!


men i alla fall idag drog jag och syrran in till stan:) och jag kolla på jeans men hitta inga fina:( Men nu ska jag gå och käka min STORA, FETA, GODA chips påse! sen ska ja ringa Malin och se om de blir nån träff med tjejerna ikväll.


Jenny och jag sommar 06


ha det så bra / Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0