Jakten på lycka

Har ni sett filmen jakten på lycka typ hur gullig som hälst. Om ni inte har sett den rekomenderar jag den.
Idag tog vi färjan till en jätte fin ö som ligger utanför gtb typ hönö,öckerö lr nåt sånt kmr inte ihåg. En av mina saker som jag vill göra innan jag dör är attt se solnedgången gå ner i havet X) kanske låter som en fånig grej men det fick jag ialla fall se idag, jätte vackert man såg värkligen hur snabbt solen gick ner. Solen var över ytan och 2 minuter senare var den borta jag ljuger inte. Ni kanske inte fattar men ni skulle vart där. Kan inte lägga upp bilder nu men gör det när vi kommer hem till sthlm.Btw mailin jag fattar skämten joppe,snoppe,roppe hahah vilket liv<3


/F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0