PS: i love u

tja, ska snart sätta igång en film, ps i love u, har hört den ska vara jätte bra. Idag åkte jag till stinsen med Zandra och Malin för att shoppa och kolla på den här "super model kompetision" det var jätte kul!  Efter det gick jag till donken och träffa tjejerna från skolan, en liten go away middag för stina som ska flytta tillbaks till Cuba, tråkigt tråkigt:( men som tur är kommer hon till baks till jul:) Men jag var tvungen att gå lite tidigare för min stora syrra kom hem idag som jag inte träffat på jätte länge, vi åt en familjemiddag, revbensspjäll och rom och cremfraise var framställt på bordet. riktigt gott!

nä nu startar filmen

tjingeling/ Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0