Tila Tequila

Tjillevippen!
Har nyss sett klart på Tila Tequlia "a shot at love", asså det är kul att titta på men gud vad allt känns falskt, asså alla säger att de håller på att bli kär i henne osv.. men gud jag tror inte på ett skit de säger, asså om man verkligen älskar någon så börjar man inte hångla och allt direkt när man träffas, asså man kan prata och försöka bi närmare varandra dom bara går på direkt när de träffas, nää tror inte det kommer hålla med den hon nu väljer,haha jag föredrar program som "ensam mamma söker" haha det är så himla gulligt när de går på sina träffar och så, och så är det så härligt när det är på sommaren och all mysig sommarmusik de spelar haha det gillar jag, låter som en gammal tant hihiXD
 

/Malin


Kommentarer
Postat av: natta

jag gillar oxå enska mamma söker de är skitbra! <3

2008-10-28 @ 19:27:44
URL: http://baang.blogg.se/
Postat av: natta

oj jag mena ensam

2008-10-28 @ 19:28:23
URL: http://baang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0