Top modell 6!

Hej!
Har nyss sett klart på top modell 6, riktigt bra program tycker jag!XD
I dag har jag typ inte gjort ett skit, asså det är sant inte ett enda dugg har gjorts:(.
Juste i går när jag skulle börja plugga hittade jag inte mina böcker och kom då på att dom ligger hemma hos Tove och Frida!!!!!!!!!!!!!!!
Asså gud vad sak jag göra, jag kommer inte kunna plugga förens på SÖNDAG!!!!, jag som har så många prov och massa att göra(guuuuudddd)
Nu måste jag verkligen hitta på något innan jag storknar!, jag kanske får sticka ut och jogga, gjorde aldrig det i går(ops)

De är så vackra!

Kramen Malin!<3




Kommentarer
Postat av: natta

jag hatar jade (förlåt du kanske gillar henne)<3

jade är hon längst till höger

2008-10-30 @ 21:17:10
URL: http://baang.blogg.se/
Postat av: Elin

haha, jade suuuuger jävla ugly bitch !

haha ily malin <3

2008-10-30 @ 23:46:06
URL: http://trotzlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0