HATAR ÖVERSKRIFTER!

hej alla barn!X)Idag stack jag till kista mässan med Amanda och Linnea, rikttigt kul! Amanda och Linnea hade dansuppvisning där. NI VAR JÄTTE BRA TJEJOR! <3<3<3 Som plus fick man massa gratis grejer, jag kom hem med mkt bl.a. massa goda drycker, läppbalsam, och massa tidningar (Bla chic) mm.

Sen lite senare stack Zandra, Malin, Frida och jag till centrum ja ville visa dom den där läskiga reklamskylten dom har där:P (Tydligen är jag den ända som tyckte den var så läskiga att man skriker) hihihi men sen gick vi till ICA och frida o jag dela på en chips påse:)


Hitta en rolig bild på MEJ O NICOLE! imorron ska i va jympa lärare för 3:åringar tillsammans med DALENA! ska bli skit kul, 3 åringar e bara fööööör söta.


måste gå, vi ses! ha de gött folketX)
/ Tove 

Kommentarer
Postat av: Nicole

hihi löv ju

2008-10-25 @ 13:31:56
URL: http://nicolepippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0