Fredag kväll!

Hej!
I går var jag och babesen Zandra, Veronica, Frida, Tove och Sofia hemma hos Zandra och Veronica och såg på film och gjorde en annan grej nämner inte den i bloggen(A) hahaha busiga lilla jag.
Sen när sofia och jag skulle gå hem flummade vi skit mkt och rapade och hade oss, hahaha
Sen när jag kom hem somnade jag direkt för att jag var så jävla slut!<3
Men i dag blir det slapp med kompisarna hemma hos mig, roliga vi ska se på Adam och Eva och reda ut om Adam säger- Du e min brutus( soklart rättXD)
Eller- Du är min brud och såXD
Få se vem som har rätt, sen kanske vi ska gå och äta pizza eller kebab, muuuuums.
Tar med carmeran så bilder kommer i kväll!♥/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0