tjsjajaj

hej bloggen har typ inte skrivit på ett tag men har vart uptagen med allt plugg!! FAN! idag väntade jag på bussen i typ en kvart när jag gick på så kom tove av bussen! hon skulle till malin men jag fortsatte hem tänkte plugga går inte att plugga med malin och tove när jag kommer hem så kan jag inte komma in för jag har inga nycklar då änker jag att jag får åka över till pappa men pappa var inte hemme då går jag över till grannarna och tänkte fråga efter nycklarna men då var inte dom hemma! jag ba HELVETES JEVLA SKIIT! då fick jag dra mitt slöa ass ända över till malin äntlige fick jag käka  nåt var så jvl hungrig! 

Förlåt för ett så långt inlägg. God natt

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Skönt att äta!

2008-09-24 @ 11:31:48
URL: http://guucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0