Utråååkad:(

Hej ♥
jag har tråkit så jag hittade på denna lite tråkiga sak, läs!:D

Stava ditt namn utan några A: Mlin
Har du ont någonstans just nu? Ja
Är du singel?Ja;)
Vad är ditt favoritnummer? 19
Favoritfärg/färger? det mesta
Hatad färg/färger? typ orange
Vad lyssnar du på just nu? regnet
Vart önskar du att du var nu? med kompisarna utomlands!:)
Vad borde du göra just nu? äta en frukt
Kan du nå dina fötter med raka ben? självklart;)
Är du nöjd med ditt liv just nu? Ja det flyter vell på:)
Rakar du benen ? Japp
Är du kär i någon? Nää..:P
Kan du skruva tungan? haha aa
Har du någonsin velat bli läkare? typ vetrinär när jag var nio:)
Tror du på gud? hihi nää
Vad drack du senast? Saft.
Vem pratade du senast telefon med? Frida:)
Vem sms:ade dig senast, och vad stod det? Tove, aa visst:)
Har du några tatueringar? Isf vart? Nej

Har du rakt eller lockigt hår? plattar det;)
Är du glad? sådär:) trött
Är du piercad någonstans? Isf vart? nää men vill

Vad har du för planer för ikväll? plugga kanske man borde
Hatar du folk som ljuger? jaaaa
Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar? gillar dem båda!;)
Föredrar du blonda killar eller brunhåriga? Svart håriga!
Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för? Nää inte vad jag mins
Har du nånsin kysst två personer på samma kväll? haha nää

Har du någonsin varit helt förkrossad? haha har jag vell:P
Har du någonsin velat ha någon fast vetat att du aldrig kan få den personen? Japp:(
Hur är det mellan dig och dina föräldrar? Det funkar väl.
Tycker du om ditt liv? Jaa oftast:)
Vad tycker du mest om i ditt utseende? rumpan ahhahahah!
Förlåter du eller glömmer du? Beror på vad som hänt.
Har du mest tjejkompisar eller killkompisar? Tjejkompisar
Vad är du rädd för? katter

Kul va=?
/Main


Kommentarer
Postat av: tove

a skit kul gmn;)

2008-09-09 @ 17:55:28
URL: http://girlicius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0