haha.

Har lite blogg torka just nu, så jag underhåller er med ett litet test.

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?'
"jag måste dusha"
 Hur mycket kontanter har du på dig?
En tjuga.

 Vilket ord rimmar på "test"?

Fest
Favoritplanet?
ää..vi säger pluto! X)
Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Ella
Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Har ingen
Vad har du på dig på överkroppen just nu?
En t-shirt
Sätter du etiketter på dig själv?
Nej (??)
Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Har inga skor påmig nu. Men förut graceland.
Ett ljust eller mörkt rum?
beror på när
Vad gjorde du vid midnatt?
Var med komppisar
Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
" Har nytt nummer nu"
Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
ingen aning faktiskt, typ stan.
Vilket uttryck använder du mest?
"Typ"
Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
vet inte..Ella tror jag.
Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Inga!
Vilken ålder har varit bäst hittills?
hehe bäbis åldern!
Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Nån skit ful lila.
Vad var det senaste du sa till någon? och till vem ?

typ Malin..."Hejdå"
En miljon dollar eller förmågan att flyga?
en miljon dollar! vad ska jag mer flygförmågan till?
Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Kanske det...
Senaste låten du lyssnade på?
hahaha, " i´m moving on" sarah don fire.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0