Fjärde dagen på blå poren

Hello! näst sista dagen var det idag, jag fick hjälpa till där ute igen och nicole fick va i köket. Men dagen började med donken, där frukost macka blev köpt och sen vidare med 47:an till djurgården. Och TV4 kom och filmade på blå porten, det var någon intervju på gång. Men jag och karolina stod bakom disken och hon filmade typ in på oss:S Så håll utkik på söndag kl 12 i fyran för det är då det sänds, om ni ser mig! Sen vid lunchen kom niccos familj, hennes jätte söta lillasyster var där! vi åt med dem och sen på slutet av dan skulle nicoles kompis anna komma. men hon dök alldrig upp vid fyra tiden så vi tog 47 till kungsträgården och gick in i lite.. affärer. Men sen ringde anna och sa att hon var på blå porten, så hon kom till oss och vi mötte upp henne vid NK. Sen tog dom tunnelbanan till deras cheerleading träning. Och jag var jag tvungen att ta pendeln till helenelund och gick därifrå till linn. Där sofia, zandra och verran redan var, vi kolla på film körde buzz och lite annat skojs.
Och imorron fyller min komis cissi 16 år och ska till henne på kvällen:) Panik asså! Måste hitta pressent också:S Bilder imorron, pusspusspuss!




Spexar inne i en spegel inne på en affär:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0