Irland

PUH! vad jobbigt det är att packa, men nu är jag i varje fall klar. Även fats det käns som jag har glömt något, kommer säkert på det i morron på flyget. Hehe. För er som inte vet ska jag till Irland i morron för att hälsa på min stora syrra, jenny. Hon bor på Wexford och jobbar som oupär för en jätte trevlig familj. Ska bli jätte kul att träffa henne, har saknat henne så! förra gången blev det färsta halellujia, oc moment. Och Frida och jag böla av glädje, får se om det blir lika dant den här gången...Men jag måste gå upp tidigt imorron, 7:30 så hinner nog inte blogga något innan men kanske på flygplatsen eller när jag är framme. Självklart tar jag med kameran, och den får följa med mig överallt så håll era ögon öppna! Och så försöker jag blogga så mycket jag hinner i Irland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0