its fucking wendsday! :):):)

Hej hej! konfa träffen var skit kul! Det började med att vi drog till centrum ock käka lite, där träffa vi matias och hans kompis. Efter typ 20 minuter sena amelie, dök hon till slut upp. Sen träffa vi Pernilla och vi vänta lite i centrum på Lindgren och dom. Och jag fick typ skit mkt panik för ja trodde vi skulle vara i st:kyrkan men tydligen skulle vi vara i församlingshuset. DAMP! så fick ringa runt tilla alla och ingen visste typ var det var och skit. Men till slut mötte vi upp Annie och Amanda och alla joinade tsm dit. Där vi lekte lekar och sånt. hehe. underhållande faktiskt!

Men nu måste jag gå och packa för imorron, för imorron sover jag över hos NICCO. Vi ska plugga som fan för vår projekt redovisning dan efter. Sen ska jag me på hennes träning:) Wii! nä, nu måste jag gå och lägga mig och plugga lite i sängen, sov gott sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0