Saturday<33

Hej bloggen!
sorry för dålg uppdat. Igår var jag i stinsen med zandra, veronica, sofia och frida. Träffa Annie och hanna där, sen lite senare linnea. hitta tyvär inget. Men gjorde ett nytt försök idag! Frida, Mailn, jag och Ella drog in till stan. Kom inte hem nånting den här gången heller, förutom en förlylning! Malin och jag är så dumma och tar våra tunna jackor. Hehe Frös häcken av mig! Sen på kvällen skulle frida och jag över till pappa. Där käka vi lite sushi och slappa. Pallade inte hitte på nåt ikvläll, vill bara såååååååååva! är dö trött! har redan deckat framför tv några gånger så nu ska jag hoppa ner i säng, innan jag däckar här vid datorn, pusspuss!

Från idag:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0