Torsdagar är alltid sköna:)

Hej alla torsdagsbarn! Torsdag var det ida och imorron är det Fryday, fast jag vet inte riktigt vad jag ska göra imorron:S får se vad som händer:) Men idag har jag haft engelska och EA. Skönt som fan! Efter skolan åkte jag och nicco in till stan och träffa Anna vid centralen, och vi drog lite senare till söder där deras cheer träning och vi flumma lite i deras omklädningsrummen. Efter det, tog vi trean till ringen och jag tog tunnelbanan till gamla stan och fika med mamma för jag var tvungen att följa med på någon ted gärdestad konsert i stan någonstans. Som föresten var skiiiiiiiiiiiiiiiiiit tråkig höll på att dö! Så tack vara mamma missa jag deras cheer träning!! hehe men nu måste jag gå. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0